
بعضی از کارهای مهم قابل یادداشت کردن نیستند! مثلا دو هفته است که باید با منشی آموزشگاه زبان دعوا (!) کنم، اما مدام فراموش میکنم! یه دوست اصفهانی دارم که بعد از دو سال سرانجام تصمیم گرفت برای من گز بیاره! بهم پیام داده بود که گز چند درصد دوست دارم؟ داشتم با خودم فکر میکردم اگر من بودم، نمیپرسیدم و بهترین رو میگرفتم! من هم نامردی نکردم و گفتم "100%. یعنی چند کیلو پسته میگیری و یکم گز بهش میزنی!" :) یکی از درسها TA داریم که دانشجوی دکتراست و استادمون، استاد راهنمای این بنده خداست! یکی از وظایف خطیر...
ادامه مطلب