ما آدمهای خوبنما! ما آدمهای بیقلب! ما آدمهای پولدوست! ما آدمهای شعاری! ما آدمهای خودخواه! ما آدمهای بیتفاوت! ما آدمهای تنبل! ما آدمهای بدون راهحل! ما آدمهای اکسیژنسوز! ما آدمهای بیمصرف!
چطور میشه اشک یک بچه معصوم رو دید و بیتفاوت گذشت؟ قطعا ما موجوداتی با ویژگیهای فوق الذکریم!
عالی...
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: آدمیت, نویسنده: بازدید: 194 تاريخ: يکشنبه 2 مهر 1396 ساعت: 17:58