قبلتر فکر میکردم زندگیم مثل یک خط صاف بوده و هیچ جهش یا سقوط ناگهانی نداشته. اما امروز فکر میکنم انقدر به اتفاقهای خوب و بد وزن عجیب و خاص نمیدم تا پررنگ بشن. همونطور که بدها گذشتن، خوبها هم گذشتن و در لحظه یا ازشون شاد شدم یا ازشون درس گرفتم. اینو در راستای جواب دادن به سوال "خوبترین و بدترین اتفاق زندگیم" کشف کردم.
عکس تزیینی :)
عالی...
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 207 تاريخ: دوشنبه 16 بهمن 1396 ساعت: 15:10