حرف زدن از چیزایی که دوستشون دارم برام راحتتره. یکبار هم از دوست نداشتن هام بگم:
از ایدئولوژی متنفرم؛
از آدمهای جو گیر،
از بدون فکر حرف زدن،
از بدون تخصص به جایی رسیدن،
از تعصب،
از خود عارف پنداری،
از خود قدرتمند پنداری!
عالی...ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 87