اگر فقط فرصت داشته باشم یه جمله بگم و بعد بمیرم اون اینه: "آخیش" :)
البته suicide note برادر رومن گاری در این زمینه بی اثر نبوده!
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: سه شنبه 31 مرداد 1402 ساعت: 13:40