از نظر مخالف داشتن، خسته ام. از اینکه همه یک طرف باشند و من، تنها، یک طرف. دلم میخواهد این بار به همه بگویم که با همه موافقم، چقدر جالب منم همینطور...
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 244 تاريخ: يکشنبه 26 دی 1395 ساعت: 16:25