همیشه وقتی در موقعیتیقرار میگیرم که باید بین چند کار، یکی رو انتخاب کنم، دعا میکنم قوّه تشخصیم درستباشه و مهم و اهمّ رو درست تشخیص داده باشم. مثلا اینکه الان اعتکاف نیستم و فکرکردم دفاع از پروپوزالم مهمتره!
و زدنی من فضلک یا کریم...
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 180