مطمئنم اگر بهگذشته هم برگردم، باز هم بعضی از اشتباهاتم رو اصلاح نمیکنم. در اون زمان و اونشرایط بهترین انتخاب بودن!
بعد از تصویبپروپوزال، شروع اولین تجربه کاری جدی، نداشتن شرایط دکتری بدون کنکور به خاطرمعدل کارشناسی و فهمیدن اینکه اصلا قدرت تشخیص راست و دروغ آدمها رو ندارم؛ احساسخوبی دارم!
باغ گیاهشناسی:
ما را در سایت عالی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198